ایران تکنولو گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد در گیک‌بنچ رویت شد - ایران تکنولو

اکنون مشخصات کلیدی و نتایج بنچمارک اولین گوشی تاشو گوگل اینجاست.

تا همین یکی دو سال پیش این تنها سامسونگ بود که در بخش تاشوهای بازار یکه‌تازی می‌کرد اما حالا چینی‌ها حسابی این میدان را شلوغ کردند. با این حال، دو جای خالی بزرگ در این جمع به چشم می‌خورد؛ اپل و گوگل. اکنون به‌نظر می‌رسد که گوگل به‌زودی به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو می‌پیوندد. گوگل پیکسل فولد که عنوان اولین گوشی تاشو این غول تکنولوژی را یدک خواهد کشید، در پایگاه داده گیک‌بنچ حضور پیدا کرده که به موجب آن برخی از مشخصات کلیدی‌اش لو رفته است.  

مشخصات گوگل پیکسل فولد

براساس اطلاعات گیک‌بنچ، قلب تپنده گوگل پیکسل فولد نسل دوم تراشه اختصاصی گوگل، تنسور G2 خواهد بود. این پردازنده که در سری پیکسل ۷ هم حضور داشت، دارای دو هسته با فرکانس ۲٫۸۵ گیگاهرتز، دو هسته با فرکانس ۲٫۳۵ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۱٫۸۷ گیگاهرتز است.  

گوگل پیکسل فولد به لطف تراشه تنسور G2، سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و ۱۲ گیگابایت رم موفق به کسب امتیاز ۱۰۴۷ در تست تک هسته‌ای و امتیاز ۳۲۵۷ در تست چند هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ شده است.

شاید دوست داشته باشید

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که این گوشی تاشو مجهز به یک پنل نمایشگر با وضوح تصویر ۱۸۴۰ در ۲۲۰۸ پیکسل، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. گوشی تاشو گوگل بر روی قاب پشتی خود میزبان یک ماژول دوربین سه‌گانه خواهد بود و اسکنر اثر انگشت آن نیز با دکمه پاور ادغام خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 39 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 5 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.