ایران تکنولو مشخصات کلیدی وان‌پلاس Ace 2 لو رفت - ایران تکنولو

قاتل پرچم‌دار جدید وان‌پلاس در تاریخ ۱۴ دی‌ماه از راه می‌رسد.

همین چند ساعت پیش بود که تاریخ رونمایی از وان‌پلاس ۱۱، پرچم‌دار جدید این برند مشخص شد. وان‌پلاس در این مراسم قصد دارد علاوه‌بر معرفی وان‌پلاس ۱۱، از وان‌پلاس Ace 2، قاتل پرچم‌دار جدید خود نیز پرده‌برداری کند. حالا مشخصات کلیدی وان‌پلاس Ace 2 لو رفته که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. 

مشخصات و ویژگی‌های وان‌پلاس Ace 2 

وان‌پلاس Ace 2 دارای یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح تصویر ۱٫۵K و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی است. اسکنر اثر انگشت نیز در زیر همین صفحه نمایش حضور دارد.

قلب تپنده این دستگاه پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ خواهد بود که دیگر تراشه به‌روزی محسوب نمی‌شود و در سال ۲۰۲۳، جانشین آن، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در گوشی‌های پرچم‌دار حضور خواهد داشت. ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی سیستم پردازشی Ace 2 را کامل می‌کنند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین نیروی مورد نیاز این گوشی را برعهده خواهد داشت که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

شاید دوست داشته باشید

ازلحاظ نرم‌افزاری نیز شاهد حضور سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13 خواهیم بود.

وان‌پلاس Ace 2 بر روی قاب پشتی خود میزبان یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ۲ مگاپیکسلی دیگر خواهد بود. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز تصاویر سلفی را ثبت می‌کند.

وان‌پلاس Ace 2 احتمالا با نام وان‌پلاس ۱۱R راهی بازار جهانی شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 26 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها