ایران تکنولو تصاویر موتو G13 منتشر شد - ایران تکنولو

تصاویر لو رفته از میان‌رده جدید موتورولا طراحی زیبای آن را با ما به اشتراک گذاشتند.

شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند روزهای شلوغی را می‌گذرانند. موتورولا نیز از این قاعده مستثنی نیست و این روزها مشغول آماده‌سازی چند گوشی جدید برای عرضه در سال ۲۰۲۳ است. این برند پس از عرضه موتو X40، پرچم‌دار جدید خود، حالا به‌زودی از چند گوشی اقتصادی و میان‌رده رونمایی خواهد کرد. موتو G13، یکی از میان‌رده‌های آینده این شرکت است که اکنون تصاویری از آن به بیرون درز کرده است.

موتو G13 که مشخصات خوبی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه خواهد داد، در دو نسخه با اتصال ۴G و ۵G وارد بازار خواهد شد. درحالی که بازار آمریکای شمالی از نسخه ۵G میزبانی می‌کند، آسیایی‌ها نسخه ۴G دریافت خواهند کرد.

براساس تصاویر لو رفته، موتو G13 مثل اکثر گوشی‌های میان‌رده طراحی ساده‌ای دارد اما حقیقت این است که ما با طراحی زیبایی طرف هستیم. این گوشی دارای یک ماژول دوربین دوگانه مربعی شکل است که یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی بر آن پادشاهی می‌کند.

در لبه سمت راستی این گوشی شاهد حضور دکمه های پاور و تنظیم صدا هستیم. یک پورت USB Type-C، یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و یک بلندگو نیز در لبه پایینی حضور دارند.

شاید دوست داشته باشید

پردازنده این دستگاه را حداکثر ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین نیروی مورد نیاز آن را برعهده دارد که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند و خبری از فناوری شارژ سریع نیست.   

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 25 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها