ایران تکنولو مشخصات ظاهری گوشی تاشو موتورولا لو رفت - ایران تکنولو

موتو ریزر ۲۰۲۲؛ جدیدترین گوشی تاشو موتورولا به‌زودی وارد بازار خواهد شد.

مدت‌ها است که شایعاتی در خصوص گوشی تاشو موتورولا به گوش می‌رسد. گمانه زنی‌های بسیاری درباره این گوشی صورت گرفته است و حتی اطلاعات آن چندين بار به بیرون درز کرده است. اما حالا موتورولا با انتشار یک پوستر، طراحی ظاهری آن را به ما نشان داده است. این شرکت قصد دارد گوشی تاشو خود را در تاریخ ۲ آگوست معرفی کند. 

تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که موتو ریزر ۲۰۲۲ در قاب پشتی خود میزبان یک نمایشگر و یک ماژول دوربین دوگانه است.

براساس گزارش‌های قبلی، این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی P-OLED تاشو است که وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. یک صفحه نمایش ۳ اینچی نیز در قاب پشتی این گوشی تعبیه شده است که کاربردهای گوناگونی دارد.

شاید دوست داشته باشید

قلب تپنده این تاشو جذاب، قوی‌ترین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ است که با با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 همراهی می‌شود. یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین نیروی مورد نیاز این گوشی را دارد که با یک بار شارژ شدن یک روز کامل دوام می‌آورد.

همانطور که گفته شد این گوشی در قاب پشتی خود میزبان یک ماژول دوربین دوگانه است که از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دستگاه برای ثبت عکس‌های سلفی از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۲ است که به همراه رابط کاربری MyUI 4.0 وارد بازار خواهد شد.

موتو ریزر ۲۰۲۲ در دو رنگ مشکی و آبی به بازار خواهد آمد و براساس گزارش‌ها، با برچسب قیمتی ۱۱۷۵ دلار مهمان بازار خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 28 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها