ایران تکنولو شیائومی Civi 2 با نام 13 لایت وارد بازار جهانی می‌شود - ایران تکنولو

با قرار گرفتن شیائومی ۱۳ لایت بر روی پایگاه داده IMEI اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز کرده است.

حدود یک ماه پیش بود که شیائومی Civi 2 معرفی و وارد بازار چین شد. از همان زمان تاکنون صحبت‌های زیادی پیرامون عرضه جهانی این گوشی بر سر زبان‌هاست و حالا انگار به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد این گوشی را با نام شیائومی ۱۳ لایت وارد بازار جهانی کند.

سری ۱۳ شیائومی به عنوان پرچم‌دار آینده این برند تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد. حالا مدل لایت این سری بر روی پایگاه داده IMEI حضور پیدا کرده و به همین سبب مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

شیائومی ۱۳ لایت با شماره مدل ۲۲۱۰۱۲۹SG در پایگاه داده IMEI ظاهر شده که حرف “G” در انتهای این شماره به معنای عرضه جهانی آن است. قلب تپنده این دستگاه دقیقا همان پردازنده شیائومی Civi 2 یعنی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ است.

شاید دوست داشته باشید

این تمام اطلاعاتی بود که کانون از شیائومی ۱۳ لایت در دست داریم. حال برای آشنایی بیشتر، به بررسی مشخصات شیائومی Civi 2 می‌پردازیم.

مشخصات شیائومی Civi 2

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ به Civi 2 قدرت خواهد داد که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراهی می‌شود. شاید جذاب‌ترین ویژگی این گوشی مربوط به دوربین سلفی آن باشد جایی که دو سنسور ۳۲ مگاپیکسلی وظیفه ثبت عکس‌های سلفی را برعهده دارند. قاب پشتی آن نیز میزبان یک ماژول دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک سنسور فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی Sony IMX376K و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. شیائومی Civi 2 از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی تغذیه می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 30 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها