ایران تکنولو شیائومی 13 بدنه چرمی خواهد داشت - ایران تکنولو

رندر جدید شیائومی ۱۳، طراحی ظاهری این پرچم‌دار را به ما نشان می‌دهد.

دیگر چیزی به پایان سال ۲۰۲۲ باقی نمانده و حالا مدتی است که شاهد درز اطلاعات گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۲۳ هستیم. امروز در دنیای تکنولوژی بیشتر نگاه‌ها به سری گلکسی S23 سامسونگ و شیائومی ۱۳ دوخته شده که قرار است به‌زودی به عنوان پرچم‌داران ۲۰۲۳ وارد بازار شوند. اکنون رندر جدیدی از شیائومی ۱۳ لو رفته که طراحی آن را با ما به اشتراک می‌گذارد.

رندر منتشر شده نشان می‌دهد که پنل پشتی شیائومی ۱۳ میزبان یک مآژول دوربین مربعی شکل سفید رنگ است در حالی که باقی قسمت‌های این پنل قهوه‌ای رنگ است و بافتی چرم‌گونه دارد.

در کنار این رندر، پرچمدار آینده شیائومی با شماره مدل ۲۲۱۱۱۳۳C در بنچمارک گیک‌بنچ حضور پیدا کرده که بخشی از مشخصاتش را در اختیار ما قرار می‌دهد. طبق این بنچمارک، گوشی شیائومی به جدیدترین و قدرتمندترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز می‌شود.

شاید دوست داشته باشید

شیائومی ۱۳ که با سیستم عامل اندروید ۱۳ و ۱۲ گیگابایت رم در این بنچمارک حضور یافته، موفق به کسب امتیاز ۱۴۹۷ در تست تک‌هسته‌ای و ۵۰۸۹  در تست چند‌هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شیائومی ۱۳ نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت بسیار خوبی خواهد داشت. طبق اطلاعات، این پرچم‌دار به یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۲K و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سری IMX8 سونی بر ماژول دوربین سه‌گانه آن پادشاهی خواهد کرد و همچنین فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی نیز در آن وجود دارد.  

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 35 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 27 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها