ایران تکنولو ردمی نوت 12 پرو پلاس با دوربین 200 مگاپیکسلی وارد بازار می‌شود - ایران تکنولو

سامسونگ وظیفه ساخت دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس شیائومی را برعهده دارد.

شیائومی تا ۲ روز دیگر از سری ردمی نوت ۱۲ خود رونمایی خواهد کرد. اما حالا قبل از مراسم رونمایی، اطلاعات جدیدی از آن به بیرون درز کرده است. براساس گزارش‌های قبلی خانواده ردمی نوت ۱۲ دارای چهار عضو است اما اکنون مشخص شده که شیائومی تنها سه عضو از این خانواده را وارد بازار می‌کند و در مراسم رونمایی خبری از مدل پایه این سری نخواهد بود. 

دو روز پیش بود که مشخص شد ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با نمایشگر AMOLED خمیده وارد بازار خواهد شد. علاوه بر این، حالا ردمی تایید کرده که ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس اولین گوشی جهان با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HPX سامسونگ است. این یک سنسور دوربین ۱/۱٫۴ اینچی با اندازه پیکسل ۲٫۲۴ میکرومتر خواهد بود که از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی خواهد کرد. هنوز جزئیاتی از دیگر لنزهای این گوشی به بیرون درز نکرده است.

این تنها خبر رسمی ما از ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس است اما طبق اطلاعات غیررسمی قبلی، ما می‌‌دانیم که این گوشی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی یا ۲۱۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، هر سه مدل این سری یعنی ردمی نوت ۱۲ پرو، پروپلاس و Exploration Version مجهز به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ خواهند بود که به تازگی معرفی شده است. ردمی نوت ۱۲ پرو نیز از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS بهره خواهد برد. 

شاید دوست داشته باشید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 42 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 25 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها