ایران تکنولو جزئیات نمایشگر سامسونگ گلکسی s23 اولترا فاش شد - ایران تکنولو

با نزدیک شدن به مراسم رونمایی از سری گلکسی s23 سامسونگ، اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند.

از الان باید گفت که منتظر اتفاق یا تغییر عجیب و غریبی در سری پرچم‌دار ۲۰۲۳ سامسونگ نباشید. انگار دیگر قرار نیست که برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند ما را هیجان‌زده کنند. سری گلکسی s23 سامسونگ با کمی تغییرات جزئی نسبت به نسل قبلی خود وارد دنیای تکنولوژی خواهد شد. اما این به این معنا نیست که با گوشی بدی طرف هستیم. نه! ما یک شاهکار خواهیم داشت. پیش‌تر اطلاعاتی از گلکسی s23 اولترا به بیرون درز کرده بود و حالا جزئیات نمایشگر آن اینجاست.

براساس گزارش‌ها، سامسونگ گلکسی s23 اولترا به یک پنل نمایشگر AMOLED مجهز خواهد شد که حداکثر روشنایی ۲۲۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این عدد فوق‌العاده است. شاید فکر کنید که این میزان روشنایی بی‌نظیر مصرف زیادی خواهد داشت اما باید بگوییم که در کمال ناباوری، صفحه نمایش گلکسی s23 اولترا ۴۵ درصد کمتر از نسل قبلی خود انرژی مصرف می‌کند. همچنین این نمایشگر نرخ نمونه برداری لمسی ۹۶۰ هرتز خواهد داشت.

علاوه بر این، مشخص شده که گلکسی s23 اولترا بر روی قاب پشتی خود مزبان یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی ماکرو با زوم ۱۰ برابری و یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است. چند روز پیش نیز نمونه تصویری از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی این پرچم‌دار منتشر شده بود که می‌توانید آن را با نمونه تصویر پیکسل ۷ پرو و گلکسی s22 اولترا مقایسه کنید.

شاید دوست داشته باشید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 24 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها