ایران تکنولو جزئیات دوربین اوپو فایند X6 پرو فاش شد - ایران تکنولو

پرچم‌دار ۲۰۲۳ اوپو بر روی قاب پشتی خود میزان یک ماژول دوربین سه‌گانه خواهد بود.

با نزدیک شدن به مراسم رونمایی از اوپو فایند X6 پرو اطلاعات بیشتری از این پرچم‌دار به بیرون درز می‌کند و حالا جزئیات دوربین آن اینجاست.

براساس گزارش‌ها، بر روی پنل پشتی اوپو فایند X6 پرو یک ماژول دوربین سه‌گانه حضور خواهد داشت. لنز اصلی این ماژول سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX 989 سونی با OIS خواهد بود. لنز ثانویه یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض IMX890 سونی است و لنز ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی با زوم اپتیکال ۲٫۷ برابر و OIS نیز نقش دوربین سوم این ماژول را ایفا می‌کند. همانطور که متوجه شدید، هر سه لنز این پرچم‌دار ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

اطلاعات قبلی نشان می‌دهند که اوپو فایند X6 پرو دارای یک صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی E6 OLED است که وضوح تصویر QHD+ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این پرچم‌دار از تراشه قدرت‌مند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت خواهد گرفت. البته احتمالا این گوشی در یک نسخه دیگر با پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ نیز در بازار حضور پیدا کند. این دو تراشه هر دو به‌تازگی معرفی شدند و انتظار می‌رود رقابت سنگینی را در سال ۲۰۲۳ با یکدیگر داشته باشند. 

یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین نیروی مورد نیاز این گوشی را بر عهده خواهد داشت که از شارژ  سیمی سریع ۱۰۰ واتی و  همچنین شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از لحاظ نرم‌افزاری نیز شاهد حضور سیستم عامل اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری ColorOS 13 هستیم.

شاید دوست داشته باشید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 40 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 21 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها