ایران تکنولو جزئیات تازه‌ای از آنر 80 SE منتشر شد - ایران تکنولو

تا ۲۴ ساعت دیگر سری آنر ۸۰ وارد دنیای تکنولوژی خواهد شد.

دیگر چیزی به مراسم رونمایی از خانواده آنر ۸۰ باقی نمانده است. این خانواده احتمالا دارای سه عضو آنر ۸۰، آنر ۸۰ پرو و آنر ۸۰ SE خواهد بود. دیروز بود که برخی از مشخصات به همراه تصاویر زنده مدل پایه این سری یعنی آنر ۸۰ فاش شد و حالا مشخصات کلیدی آنر ۸۰ SE اینحاست که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

مشخصات احتمالی آنر ۸۰ SE

براساس گزارش‌ها، آنر ۸۰ SE مجهز به یک پنل نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED با پشتیبانی از رنگ‌های ۱۰ بیتی خواهد بود. اسکنر اثر انگشت نیز در زیر همین صفحه نمایش تعبیه شده است.

قلب تپنده این دستگاه پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ خواهد بود در حالی که مدل‌های پایه و پرو به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۷۸۲G و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت می‌گیرند. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ در این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین نیروی مورد نیاز آن را برعهده خواهد داشت که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

 آنر ۸۰ SE بر روی قاب پشتی خود میزبان یک ماژول دوربین سه گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی نیز تصاویر سلفی را ثبت خواهد کرد.

شاید دوست داشته باشید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 37 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 22 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها