ایران تکنولو تصویر لو رفته از شیائومی 13 پرو طراحی ماژول دوربین آن را به نمایش می‌گذارد - ایران تکنولو

با نزدیک شدن به زمان عرضه پرچم‌دار ۲۰۲۳ شیائومی، جزئیات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند.

چشم بر هم بزنیم، گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسند. در هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، وان‌پلاس و حتی اپل به بیرون درز کرده است. سری پرچم‌دار ۲۰۲۳ شیائومی نیز با لو رفتن تصاویر زنده و مشخصات کلیدی آن در صدر توجه رسانه‌ها قرار داشته و حالا یک تصویر لو رفته دیگر از مدل پرو این سری، طراحی ماژول دوربین آن را به نمایش می‌گذارد تا اطلاعات ما از این گوشی کامل‌تر شود.

تصویر لو رفته به ما نشان می‌دهد که طراحی پنل پشتی مدل پرو شیائومی ۱۳ شباهت بسیاری به مدل پایه آن دارد و انگار قرار نیست تفاوت چندانی را در ظاهر مدل پایه و پرو سری شیائومی ۱۳ شاهد باشیم. ماژول دوربین شیائومی ۱۳ پرو بیرون‌زدگی قابل توجهی دارد و در درون آن دو لنز بزرگ و یک لنز نسبتا کوچک به همراه فلاش LED قرار گرفته است. در قسمت پایینی این ماژول نیز نوشته «لایکا» به چشم می‌خورد. در ضمن این تصویر علاوه بر جزئیات ماژول دوربین، بخشی از طراحی پنل پشتی را نیز به ما نشان می‌دهد که دارای لبه‌های خمیده و رنگ نقره‌ای است.  

طبق اطلاعات قبلی، شیائومی ۱۳ پرو دارای یک صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۲K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

شاید دوست داشته باشید

هم مدل پایه و هم مدل پرو شیائومی ۱۳ از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت خواهند گرفت که تا یک ماه دیگر معرفی می‌شود. این تراشه در مدل پرو با ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۳ گیگابایت رم مجازی همراهی خواهد شد.

احتمالا در روزهای آینده جزئیات بیشتری از سری شیائومی ۱۳ به بیرون درز کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 29 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 20 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها