ایران تکنولو اینستاگرام تمام پست‌های ویدیویی را در قالب ریلز منتشر خواهد کرد - ایران تکنولو

با بالا رفتن رقابت بین تیک تاک و اینستاگرام، اینستاگرام تصمیم گرفته است تا بیشتر شبیه رقیب‌اش شود.

مطالب دیگری که شاید دوست داشته باشید

اینستاگرام در حال آزمایش تغییری است که به واسطه آن پست‌های ویدیویی را به Reels تبدیل می‌کند. این شرکت می‌گوید که این تغییر در حال حاضر با کاربران منتخب در سراسر جهان در حال آزمایش است، و بخشی از برنامه اینستاگرام برای ساده‌سازی ویدیو در این برنامه است.

سخنگوی متا در ایمیلی گفت: ما در حال آزمایش این ویژگی به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای ساده‌سازی و بهبود تجربه ویدیویی در اینستاگرام هستیم.

علاوه بر این، «مت ناوارا»، کارشناس شبکه‌های اجتماعی تصویری را در توییتر به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد افرادی که در این آزمایش حضور دارند، پیغامی را مشاهده می‌کنند که در آن آمده: «پست‌های ویدیویی شما اکنون به عنوان Reels با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود.»

در ادامه این پیغام توضیح داده شده که اگر حساب کاربران عمومی باشد، تمام کاربران می‌توانند ویدیو آن‌ها که به Reels تبدیل شده را مشاهده کنند و از صدای آن برای ایجاد Reelsهای خود استفاده کنند. همچنین اگر حساب کاربران خصوصی باشد، این ویدیوها فقط برای دنبال‌کنندگان نمایش داده خواهند شد.در ادامه، این پیام اشاره می‌کند که اگر حساب شما عمومی باشد، سایر کاربران می‌توانند یک ریمیکس با ویدیو شما ایجاد کنند. با این وجود، می‌توانید در تنظیمات حساب خود از این امر جلوگیری کنید.

مانند هر آزمایش دیگری، مشخص نیست که اینستاگرام قصد دارد این تغییر را برای تمام کاربران اعمال کند یا خیر. با این حال، تغییر جدید می‌تواند چالش‌هایی را برای کاربران به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، اگر یک ویدیوی افقی در قالب Reels که عمودی است آپلود شود، ممکن است مشاهده آن ویدیو را سخت کند.

آزمایش جدید اینستاگرام در حالی انجام می‌دهد که متا تمرکز زیادی روی Reels خود کرده است. به عنوان بخشی از گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، این شرکت فاش کرده بود که بیش از ۲۰ درصد کاربران وقت خود را صرف تماشا این ویدیوها می‌کنند. بنابراین جای تعجبی ندارد که اینستاگرام به عنوان بخشی از تلاش خود برای رقابت با تیک‌تاک، پست‌های ویدیویی را به صورت کامل با Reels جابجا کند.

در مجموع، به احتمال زیاد این تغییر همیشگی و برای تمامی کاربران خواهد بود. زیرا اینستاگرام خواهان نزدیک شدن و رقابت با تیک تاک است و دیگر قصد ندارد یک برنامه معمولی اشتراک گذاری عکس و فیلم باقی بماند.

  • اشتراک با دوستان
شاید دوست داشته باشید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 1 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها