ایران تکنولو بنتلی بنتایگا هیبریدی 2023 با قدرت و برد بیشتر به آسفالت می‌آید  - ایران تکنولو

بنتلی از سری بنتایگا هیبریدی ۲۰۲۳ رونمایی کرد که به احتمال زیاد تمام رقبای سرسخت خود را از میدان خارج خواهد کرد.

مدت‌هاست که طرفداران بنتلی منتظر معرفی مدل ۲۰۲۳ بنتایگا هستند و حالا بنتلی به این انتظار پایان داده است. اما خبر خوب این که بنتایگا هیبریدی ۲۰۲۳ پیشرفت‌های خوبی را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده است. این خودرو قدرت‌مندتر شده و در دو تریم وارد بازار خواهد شد.

زیر کاپوت بنتلی بنتایگا هیبریدی ۲۰۲۳ همان پیشرانه معروف ۳٫۰ لیتری ۶ سیلندر هیبریدی توربوشارژ آرام گرفته و با یک موتور الکتریکی ۱۰۰ کیلوواتی مانند سال گذشته جفت شده است. یکی دیگر از پیشرفت‌های این نسخه مربوط به باتری آن می‌شود. باتری بنتایگا هیبریدی ۲۰۲۳، ۱۸٫۰ کیلووات ساعتی است که نسبت به باتری ۱۳٫۰ کیلووات ساعتی نسل پیشین، برد بیشتری را ارائه می‌دهد. اما خب این افزایش برد آن‌قدرها هم چشمگیر نیست. برد این خودرو از ۴۰ کیلومتر سال گذشته به ۴۳ کیلومتر رسیده و تنها ۳ کیلومتر بیشتر شده است.

اما افزایش قدرت محسوس‌تر است. بنتایگا هیبریدی ۲۰۲۳ به لطف سیستم هیبریدی ارتقا یافته خود، ۶ درصد افزایش قدرت داشته و گشتاور آن نیز ۱۵ درصد بیشتر شده است. بنابراین، توان خروجی پیشرانه این خودرو از ۴۴۳ اسب بخار به ۴۵۶ اسب بخار قدرت رسیده است.

شاید دوست داشته باشید

اما همانطور که گفته شد بنتلی بنتایگا هیبریدی ۲۰۲۳ در دو تریم وارد بازار می‌شود. تریم اول که تریم S نام دارد، اسپرت‌تر است. این یعنی که سیستم تعلیق سفت‌تر، کنترل کشش یا همان ترکشن کنترل بیشتر، صدای اگزوز جذاب‌تر و البته ظاهر آن نیز زیبا و در عین حال خشن‌تر است.

اما تریم دوم که با نام Azure عرضه می‌شود، طراحی لوکسی دارد و دیگر خبری از المان‌های اسپرت در آن نیست. صندلی‌ها در این تریم به غایت راحت و لوکس هستند و همچنین دارای قابلیت تنظیم برقی ۲۲ جهته با گرمایش و سرمایش هستند. علاوه براین‌ها، گزینه‌های زیادی برای شخصی سازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. خریداران می‌توانند از بین ۱۵ چرم مختلف و ۳ روکش چوب لاکچری کابین خود را شخصی سازی کنند.

هنوز حرفی از قیمت بنتلی بنتایگا هیبریدی ۲۰۲۳ به میان نیست اما احتمالا تا چند ماه آینده آن را در بازار خواهیم دید.         

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : خودروی الکتریکی تاريخ : 29 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها