ایران تکنولو اپل قصد دارد تا در سال 2022 تنها 220 میلیون آیفون را تولید کند - ایران تکنولو

براساس گزارش جدیدی که به‌تازگی منتشر شده است، اپل به‌دلیل بازار بسیار چالش برانگیز گوشی‌های هوشمند، قصد ندارد تا تعداد آیفون‌های خود در سال ۲۰۲۲ را درمقایسه‌با سال گذشته افزایش دهد.

طبق گزارش منتشر شده از سوی رسانه بلومبرگ، شرکت اپل در نظر دارد تا خط تولید آیفون را در سال ۲۰۲۲ تقریبا ثابت نگه دارد. این موضع را می‌توانیم به‌نوعی محافظه‌کارانه به‌حساب آوریم، اما باید دقت کنیم که سال گذشته میلادی و حتی این چند ماه که از سال ۲۰۲۲ گذشته، چالش‌هایی را برای صنعت تولید گوشی‌های هوشمند داشته‌اند که باید برطرف شوند.

این گزارش همچنین عنوان می‌کند که اپل از تامین‌کنندگان خود خواسته است تا ۲۲۰ میلیون واحد آیفون را درست مانند سال گذشته تولید کنند. این آیفون‌ها شامل آیفون SE جدید، آیفون‌های سری ۱۳ و مدل احتمالی آیفون‌های سری ۱۴ که در اواخر امسال معرفی می‌شوند، خواهد بود.

در واقع این میزان از تولید آیفون‌ها برای سال ۲۰۲۲ یک پله پایین‌تر از ۲۴۰ میلیون دستگاه پیش‌بینی شده توسط محققان و کارشناسان است که از قبل اعلام شده بود. اپل از قبل به سهام‌داران هشدار داده است که انتظار دارد تا درآمد ۸ میلیارد دلاری را در این سه‌ماهه به‌دست آورد. این شرکت در حال حاضر افزایش جذب نیرو برای تولید آیفون‌های نسل بعدی را آغاز کرده است و از تولید‌کنندگان خواسته که این فرایند را زودتر از حد معمول شروع کنند تا مشکلات احتمالی زنجیره تامین ناشی از اقدامات مربوط به بیماری کرونا در چین را برطرف کند.

با وجود تمام این گزارش‌های منتشر شده و کارهایی که اپل قصد دارد تا برای جلوگیری از کمبود انجام دهد، احتمالا ما شاهد کمبود یک مدل از آیفون‌های سری ۱۴ در روز اول عرضه آن‌ها به بازار خواهیم بود.

  • اشتراک با دوستان

کپی‌رایت ۱۳۹۱-۱۴۰۱ . تمامی حقوق برای نویسندگان محفوظ است.
انتشار متن مطالب ایران تکنولو در نشریات کاغذی یا رسانه‌های دیجیتال٬ بدون کسب اجازه از مدیر سایت ممنوع است. کاری با در استودیو کارو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 38 views بار دسته بندی : موبایل تاريخ : 26 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها